ارسال کالای تجاری/فریت کالای تجاری/حمل هوایی کالای تجاری

در برنامه سوم و چهارم ، صادرات به عنوان یک عنصر موثر و کلیدي در توسعه اقتصادي کشور محسوب شده است و بر آمادگی زیرساختهاي فرهنگی و اجتماعی جهت بکارگیري استراتژي هاي صادراتی تأکید گردیده است. صادرات عبارتست از ارتباط و کارکردن با بازارهاي حرفه اي و حرفه اي هاي بازار درآن سوي مرزها. صادرات غیرنفتی همواره از مهمترین مسائل مورد نظر سیاستگذاران اقتصادی و بازرگانی بوده و بنابراین ارائه تسهیلات به صادرکنندگان موجب تحرک در تجارت خارجی و رشد تولید ناخالص ملی خواهد شد . گمرک ایرا ن هم با توجه به اهمیت صادرات غیرنفتی در توسعه اقتصادی کشور، تسهیل و تسریع عملیات تشریفات گمرکی در بخش صادرات را مد نظر قرار داده است. در این بین صادرات هوایی کالا با توجه به امکان ارسال به موقع و به هنگام کالا، از جایگاه ویژه ای برای شرکت، بازرگانان و تجار برخوردار است و آنچه که موجب توسعه امر صادرات و صرفه اقتصادی آن می گردد، تجربه های موفق در این زمینه می باشد.

صادرات آجیل و خشکبار و زعفران

صنعت خشکبار ايران به دليل دارا بودن کالاهايي مانند پسته، خرما، بادام، گردو، کشمش و فندق در بازارهاي جهاني شناخته شده است. شرايط و تنوع اقليمي ايران به گونه اي است که محصولات متنوع کشاورزي با کيفيت مناسب توليد مي‌شود و به لحاظ پيشينه سنتي، برخي از اين اقلام همانند خرما ، کشمش ، انجير ، پسته، گردو، بادام و فندق به صورت خشکبار مصرف گسترده‌اي در بازار داخل و خارج ايجاد کرده است. انواع خشکبار ايران به بسیاری از کشور جهان صادر مي شود.

فرش و صنایع دستی

فرش دستباف ايران که نشان تاريخ ذوق، هنر و هويت ايراني است ، با تکيه بر تنوع زياد طرح و نقشه و كيفيت مناسب توانسته است شهرت جهاني خود را حفظ کند. در روزگاری نه چندان دور صادرات فرش ایران رتبه اول در دنیا را به خود اختصاص می داد و در یک دهه قبل صادرات فرش یک سوم صادرات غیرنفتی ایران را به خود اختصاص داده است. هم اکنون چین، هند و پاکستان در تولید فرشهای صادراتی با ایران رقابتی تنگاتگ دارند هرچند به لحاظ کیفی فرش دستباف ایران جایگاه اول را به خود اختصاص داده است و هم اکنون نیز فرش ایرانی به برخی کشورهای  دنیا صادر می شود.

میوه، خرما، انواع صیفی جات، مرکبات و سبزیجات

ابران جزو کشورهای صادر کننده از مواد غذایی مانند خرما، انواع میوه و مرکبات و صیفی جات و سبزسجات می باشد . با توجه به اینکه این گونه کالاها ماهیت فاسد شدنی دارند، زمان حمل از اهمیت ویژه ای برخوردار است . این شرکت با توجه به پیشینه و تجربه خود در زیمنه ارسال مواد حساس و فاسد شدنی آمادگی ارائه نرخ های کاملا ویژه و رقابتی به مقاصد مد نظر را دارد.

 تجهیزات صنعتی

با توجه به توسعه صنعتی سال های اخیر و افزایش روز افزون پروژه های صنعتی، نیروگاهی، منابع انرژی، ساختمانی و … در سایر کشورها نیاز به ارسال به موقع تجهیزات و قطعات مربوطه بیش از هز زمانی احساس می شود و حمل هوایی گزینه  ای مناسب برای ارسال به موقع  و تحویل به هنگام می باشد.
کالای نمونه و نمایشگاهی
طبق قوانین گمرک جمهوری اسلامی، ارسال نمونه کالا اعم از ساخت داخل و خارج،  نمونه تجاری برای آزمایش، تجزیه یا تعمیر در صورتی که در حجم تجاری یا قانونی نبوده و از نوع عتیقه نیز نباشد بلامانع است.
با توجه به اینکه ارسال کالا برای نمایشگاه نیاز به تشریفات خاصی می باشد ، این شرکت آمادگی ارائه خدمت در زمینه انجام تشریفات گمرکی (چه در فرودگاه امام خمینی و چه در فرودگاه مقصد جهت ترخیص و تحویل به نمایشگاه مربوطه) را دارا می باشد.